Klacht DHL Express: Dhl pakketje stolen

Klachtnummer
# 429176
Gebruiker
MED555
Datum
1 reactie

Details

De klacht

10 daag geleden verzenden 4 duur pakket binnen Nederland en DHL kwijt.Ik elke dag bellen naar Dhl en alleen een antwoord moet wachten.Dit echt slechte organisatie in NL.

De oplossing

Ik wil mijn pakket terug!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het spijt mij om te vernemen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Vanzelfsprekend doen wij ons best de problemen met deze zending zo snel mogelijk op te lossen. Onze backoffice is dagelijks bezig met het onderzoek. Zij zullen u informeren zodra er meer duidelijkheid is. Ik verzoek u dan ook nog even geduld te hebben, onze backoffice zal u vanzelf informeren.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen