Klacht DHL Express: DHL pakketnummer klopt niet, ondanks betaling en printlabel, klachtenservice faalt.

Klachtnummer
# 449829
Gebruiker
JCV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketlabel aangemaakt en geprint.
Nummers en barcodes worden bij DHL Express punt niet herkend door de scanner.
Doordat de nummers blijkbaar niet kloppen, kom je niet door het telefonisch klantenmenu (je krijgt geen medewerker aan de lijn).
De chatfunctie werd even beantwoord, toen stopte mevr Lisette ermee.
Kortom: ik heb betaald, krijg mijn pakket niet verstuurd en wordt niet geholpen via hun klantenservice.

De oplossing

Ik wil een pakketlabel dat werkt, zodat mijn pakket zsm verstuurd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    JCV
    Datum
    Dhl heeft mijn klacht uiteindelijk netjes afgehandeld.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen