Klacht DHL Express: Dhl schandalig!!!

Jul

Vandaag zou een pakketje bezorgd worden. Bezorger geeft aan dat ik niet thuis ben. Gooit geen briefje in de brievenbus, dus betwijfel of hij überhaupt langs is geweest. Heeft vervolgens aangegeven dat ik bij 2 bezorgpogingen niet thuis was, terwijl het pas de eerste was!!! Pakketje is naar dhl servicepunt gebracht. Heb dhl gebeld en die willen niet met een oplossing komen. Ik moet het pakketje maar gaan halen, terwijl normaal gesproken de bezorger ook een tweede keer moet komen. Dhl schandalig !!! Lakse klantenservice. Triest. Zoveelste keer!!!

Ik wil dat mijn pakketje naar mij thuis gestuurd wordt en dat ze fatsoenlijke bezorgers aannemen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er met een zending op uw adres iets niet helemaal goed ging. Sorry daarvoor. Ik heb met de meest recente zending op uw adres meegekeken en zie inderdaad maar één leverpoging op uw adres. Mijn excuses dat die niet goed verlopen is.

Na één leverpoging maken we echter al de aanpassing dat het dan de volgende dag naar een servicepunt gaat. In de meeste gevallen kunt u na die leverpoging nog een aanpassing maken, om een tweede thuislevering aan te vragen, maar door een foutje in de scans door deze bezorger was dat in dit geval niet mogelijk. Dat telefonisch geen oplossing geboden kon worden behalve een servicepuntlevering is dan ook geen onwil geweest.

Ik zie dat u dit pakket inmiddels heeft opgehaald. Hopelijk heeft u ondanks de problemen met deze levering nog veel plezier van uw pakket!

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over ?