Klacht DHL Express: DHL slechte service: Vertraging en Tijdelijke Overmacht?!?!

MerlijnK

Ik heb mijn pakket besteld op zondag avond voor 23:00. Ik ga er dan vanuit dat mijn pakket de volgende dag maandag geleverd wordt. Zoals bij d etracks and trace code is aangegeven. Ik heb tussen 14:00 en 18:00 zitten wachten op mijn pakket. Mijn pakket kwam maandag niet en de verwachtte bezorg datum veranderde ineens naar dinsdag 27-11 tussen 14:00 en 18:00. Tot mijn grote verbazing kwam mijn pakket weer niet. Toen kreeg ik de melding dat mijn pakket vertraging had. Maar die melding leek woensdag ochtend weer opgelost. De verwachtte bezorgdatum sprong weer over naar woensdag 28-11 tussen 14:00 en 18:00. Ik woensdag weer wachten en weer kwam mijn pakket niet. Toen ik woensdag avond voor de zoveelste keer mijn track and trace code invoerde op mijn pakket te volgen kreeg ik een nieuwe melding: Tijdelijke Overmacht. En weer versprong de datum naar donderdag 29-11 ik ga er niet vanuit dat mijn pakket vandaag nog komt. Ik vraag mij af of die überhaupt wel komt. Ik vind dit een erg slechte service! Dat ik hem 3 dagen later dan mijn beloofde bezorgdatum nog steeds niet heb.

Dat mijn pakket nou eens geleverd wordt en snel ook! Ik vind dit belachelijke service! En vind dat jullie niet meer beloftes moeten maken met: Vandaag besteld morgen in huis.

DHL Express
    Goedemiddag meneer/mevrouw Killan,

Ik snap zeker dat het voor u heel erg vervelend is dat u nu al zo lang wacht op uw pakket. Dit pakket had inderdaad al bij u bezorgd moeten worden. Enkel denk ik dat er twijfels zijn aangezien de afmetingen van het pakket groter zijn dan de maximale afmetingen van het particuliere netwerk. Wellicht wordt hier overnagedacht om het pakket over te dragen aan het zakelijk netwerk. Ook de aanhoudende drukte zal hier niet in meewerken. Wij proberen pakketten zo snel mogelijk te verwerken en te leveren. Wij kunnen hierin geen garanties bieden dat het daadwerkelijk de volgende dag in huis is. Mocht u het pakket morgen niet ontvangen wil ik u adviseren dit bij de verzender te melden zodat zij dit verder met DHL voor u afhandelen. Mijn welgemeende excuses voor de opgelopen vertraging!

Eveline
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?