Klacht DHL Express: Dhl slechtste leverancier ooit

Ingie81

Onlangs heb ik hier een klacht vermeld omdat dhl 5 x achter elkaar een pakket niet heeft afgeleverd en aangaf dat ik niet thuis was. Mijn buren hebben hetzelfde probleem. Dhl levert niet in ons apartmentgebouw...80 huishoudens. Nu bestel ik express iets bij zalando. Ik betaal mn extra kosten.....ik laat hem dit keer bij mijn werk bezorgen..moet goed gaan dacht ik gezien het adres niet te missen valt en het een enorm gebouw is met een duidelijk open en groot entree en receptie. HELAAS DHL LEVERT NIET....MET ALS REDEN....WIJ HEBBEN DEZE NIET OP TIJD AAN U KUNNEN LEVEREN EN LIGT NOG STEEDS OP HET DEPOT.

ARE YOU SERIOUSLY KIDDING ME.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet niet wat het is met Dhl maar ze zijn de slechtse leverancier die ik ooit meegemaakt. Dit kan niet waar zijn.

Kosten krijg ik terug van Zalando met een extra kortingsbon. Maar wie gaat het DHL probleem eens een keer oplossen!!!!!!!!!!

Een expressz ending is niet voor niets...express

Gewoon leveren en dit soort praktijken eindelijk eens op te gaan lossen.

DHL Express
    Geachte mevrouw,

Heel erg bedankt voor uw reactie.

Wij bieden onze excuses aan dat wij uw zending gisteren niet bij u hebben aangeboden, ondanks dat de zending wel mee met de chauffeur was. Wij zijn zeer teleurgesteld dat u hier hinder van heeft ondervonden.

Volgens onze gegevens heeft u om 9:39 uur telefonisch contact met ons opgenomen om door te geven dat u de zending niet meer wenst te ontvangen. Wij zullen contact met uw verzender opnemen om instructies op te vragen.

U geeft aan dat wij, DHL Express, vijf keer achter elkaar een zending niet hebben geleverd. Wij denken dat deze zending is aangeboden door DHL Parcel. Wij bieden namelijk niet vijf keer een zending aan.

Nogmaals onze oprechte excuses dat wij uw zending gisteren niet bij u hebben aangeboden.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?