Klacht DHL Express: DHL stuurt mijn pakje niet op.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653154
Gebruiker
Piepkwiep
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Status is"Afgehaald bij DHL ServicePoint door de bezorger".
DHL heeft mijn pakketje ontvreemd en wenst het niet op te lossen. Zegt dat ik naar de verzender moet maar die geeft geen gehoor. Pakje zou een paar weken in 'onderzoek' gaan maar is al vanaf di 30 augustus 2022 verdwenen.

Gewenste oplossing

Pakje opzoeken en naar de wetmatige eigenaar sturen. Dus gewoon hun werk doen...
Geboden oplossing
De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 1012 consument(en) de klachtenafhandeling van DHL Express gemiddeld met een 3,2 Staan we niet van te kijken..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen ! Vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met de levering ... De verzender is bij wet ten alle tijden verantwoordelijk voor zowel de verzending als de bezorging, dit is ook de overeenkomst die je met hen hebt afgesloten. Jij bent de klant bij de verzender, en zij zijn ook jouw aanspreekpunt. Vandaar dat alleen zij het onderzoek kunnen starten. Anders had ik dit voor je willen doen, mijn excuses hiervoor. ☹ Er kunnen ook gegevens nodig zijn die alleen de verzender kan verstrekken.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen