Klacht DHL Express: DHL stuurt poststuk zonder bericht van niet-thuis retour afzender.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 537608
Gebruiker
natuwes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

DHL stuurt poststuk retour afzender zonder bericht van niet-thuis achter te laten en/of zonder het poststuK überhaupt aan te bieden.

Gewenste oplossing

LAAT EEN BERICHT VAN NIET-THUIS ACHTER BIJ NIET-THUIS.
Geboden oplossing
Geen oplossing. DHL doet er beter aan om betrouwbarere bezorgers in dienst te nemen dan nu het geval is. T&t-code was tot een dag of twee geleden niet beschikbaar. Bezorger weigert binnen 24 uur tweemaal om op hetzelfde adres bij niet thuis een niet-thuisbericht achter te laten. Ik zie de vergoeding voor het doelbewust niet willen afleveren van mijn pakje graag op korte termijn tegemoet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Helaas is uw pakket inderdaad na 2 gemiste leverpogingen retour gestuurd naar de afzender. Uiteraard had de bezorger daar wel een briefje van moeten achterlaten, sorry voor het ongemak. U kunt overigens wel altijd via de track en trace pagina ook volgen wat er gebeurt met uw pakket. Helaas zal het pakket sowieso retour gaan, dat kunnen we niet meer tegenhouden. Ik moet u daarom adviseren contact op te nemen met de afzender, zodat zij het opnieuw kunnen opsturen.

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen