Klacht DHL Express: DHL stuurt poststuk zonder bericht van niet-thuis retour afzender.

natuwes

DHL stuurt poststuk retour afzender zonder bericht van niet-thuis achter te laten en/of zonder het poststuK überhaupt aan te bieden.

LAAT EEN BERICHT VAN NIET-THUIS ACHTER BIJ NIET-THUIS.
Geen oplossing. DHL doet er beter aan om betrouwbarere bezorgers in dienst te nemen dan nu het geval is. T&t-code was tot een dag of twee geleden niet beschikbaar. Bezorger weigert binnen 24 uur tweemaal om op hetzelfde adres bij niet thuis een niet-thuisbericht achter te laten. Ik zie de vergoeding voor het doelbewust niet willen afleveren van mijn pakje graag op korte termijn tegemoet.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas is uw pakket inderdaad na 2 gemiste leverpogingen retour gestuurd naar de afzender. Uiteraard had de bezorger daar wel een briefje van moeten achterlaten, sorry voor het ongemak. U kunt overigens wel altijd via de track en trace pagina ook volgen wat er gebeurt met uw pakket. Helaas zal het pakket sowieso retour gaan, dat kunnen we niet meer tegenhouden. Ik moet u daarom adviseren contact op te nemen met de afzender, zodat zij het opnieuw kunnen opsturen.

Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?