Klacht DHL Express: DHL; VERSCHRIKKELIJK

anoukk

Ik heb de hele dag gewacht op een pakket waar van eerst gezegd werd "hij komt tussen 9 en 13 uur", daarna was dat opeens "12 en 16 uur" en toen kreeg ik om 16:30 het bericht "vertraagd, wordt de volgende werkdag bezorgd". Waar slaat dit nou op. Ik heb ergens besteld die garandeerde dat het de volgende dag binnen zou zijn en wederom is DHL een grote mislukking. Altijd zijn ze te laat, en vaak komen ze zelfs helemaal niet. Ik heb de hele dag gewacht en nu heb ik nog steeds mijn pakket niet. Echt niet normaal.

Ik wil dat ze eens goed gaan kijken naar de service die ze bieden. Ik heb nog nooit op een normale manier een pakket ontvangen van DHL.

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan dat uw zending afgelopen zaterdag zou komen maar telkens vertraagd werd. De zending is uiteindelijk omgezet naar de volgende werkdag. Wat vervelend dat uw pakket op deze manier niet optijd is gekomen. Het kan helaas voorkomen dat er sprake is van overmacht waardoor uw zending een dag later dan verwacht komt. Ik zie dat u inmiddels heeft gekozen voor een afhaalpunt, uw pakket zal daar vandaag geleverd worden.

Excuses voor de opgelopen vertraging.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?