Klacht DHL Express: DHL VERTRAGING

Klachtnummer
# 335996
Gebruiker
maryam
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb de zaterdag van het black friday weekend iets besteld bij de website chiquelle het is nu al 3 december en ik heb nog steeds niks ontvangen ? De site komt uit zweden maar er staat dat ze der max 5 dagen over doen ik vindt het echt niet normaal dat ik nog steeds niet mijn pakketje heb kan ik em ergens ophalen?

Gewenste oplossing

Antwoorden en zo snel mogelijk met een oplossing komen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede avond,

    Bedankt voor uw bericht.

    Met de gegevens uit uw bericht kan ik helaas geen zending vinden. Heeft u voor mij het zendings- of traceernummer? Dit begint meestal met 3S, JVGL of JJD.

    Het zendings- of track & trace-nummer wordt standaard door de verzender aan de ontvanger doorgegeven. U heeft vermoedelijk dus een e-mail van de verzender waarin dit nummer staat. Zo niet, dan kunt u het bij de verzender opvragen. Ik verneem het graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen