Opgelost door DHL Express: DHL verwisseld verzend labels en plakt verkeerde sticker op verkeerd pakket

sad Opgelost
Reiber

Mijn Klacht
DHL Service Point Beverwijk verwisseld 2 verzend labels. Een pakket moet naar Eindhoven en het andere naar Oosthuizen.
Pakket Eindhoven gaat naar Oosthuizen.
Pakket Oosthuizen naar Eindhoven.
Oosthuizen is zo vriendelijk om het pakket voor Eindhoven op zijn koste door te sturen naar Eindhoven.
Probleem pakket Eindhoven opgelost.
Nu komt het probleem.
Eindhoven belt met DHL, dat het verkeerde pakket is afgeleverd met het resultaat dat het pakket voor Oosthuizen op 6 juni jl. is opgehaald door DHL Eindhoven en levert de volgende code van het pakket: 3SDFC15234 op.
De ontvanger in Oosthuizen is met grote letters, op een A4tje, op het pakket geschreven.
Dezelfde DHL meneer die zaterdag het pakketje voor Oosthuizen opgehaald heeft is weer aan de deur maar nu met het verzendbewijs dat had hij zaterdag niet bij zich had omdat het nog niet in het systeem was ingevoerd, maar hij was gebeld om het op te halen zei hij.
Dat levert de volgende informatie op:
Zendingsnummer: 8557476758
Eenheidsnummer: JVGOTC0031054593
Ordernummer: JVGOTC00310545
Geadresseerde: U v K (bekend bij klager)
Nogmaals: Op het pakket zit een A4tje met heel groot de naam adres en postcode van Oosthuizen.
Via de chat met DHL (Kamile en Senne) kwam mijn klacht waarschijnlijk niet goed over,
tot zover mijn klacht, neem het s.v.p. serieus
Gewenste Oplossing
Tevreden als DHL het pakket uit Eindhoven ophaalt en in Oosthuizen aflevert.

Opsporen van het pakket in Eindhoven en afleveren in Oosthuizen s.v.p.

DHL Express
    Goedemiddag meneer Reiber,

Bedankt voor uw bericht.

Deze heb ik zojuist al behandeld via klacht.nl en ik zal deze daarom sluiten.

Hopelijk kunnen we dit snel voor u oplossen.

Fijn weekend gewenst.

Charlotte
    DHL parcel e-care

Reiber
Ik werd doorverwezen naar de chat, wat gisteren geen succes was, ik ben daar niet bekend mee of telefoneren voor € 1,00 per minuut. Dat is geen klacht afhandeling. Waarom kan Charlotte dit wel adviseren en de klacht niet behandelen, als ze meer gegevens nodig heeft? Elke dag en andere medewerker aan de email, zelfde vraag en antwoord geen oplossing. Alle gegevens die ik heb, zijn door gemaild, steeds willen ze meer gegevens en die zijn er niet. Ik laat het hierbij, kost teveel energie. Met vriendelijke groet. Clemens Reiber

Ook een klacht indienen over DHL Express?