Klacht DHL Express: DHL verzaakt weer eens

NoelleTessa

Ik ben de ontvanger.
Pakket uit Schijndel naar Maastricht met DHL was te traceren tot het sorteercentrum en toen hield het op.
Verzender heeft klacht ingediend.
Na 3 dagen onderzoek door DHL waren we geen stap verder.
Pakket is door DHL voor het gemak maar manco verklaard.
De verzender en ontvanger zijn niet van plan het hierbij te laten.
Ik de ontvanger heb de naam van de werknemer van dhl, die het pakket bij van Lier in Schijndel heeft opgehaald en naar het sorteercentrum gebracht heeft. Bij jullie moet toch bekend zijn waar welk sorteercentrum dit pakket is gegaan vanuit Schijndel.
Het pakket moet dus in dit sorteercentrum zijn of jullie hebben een ondeuglijk medewerker in dienst.
Ik heb meerdere malen gechat met uw klantenservice, maar ze kappen me gewoon af. Erg onfatsoenlijk om zo met mensen om te gaan. Ze zeggen er ligt een claim en verder kunnen we niks. De verzender en ontvanger vinden dit wat erg kort door de bocht.
Wanneer dit pakket niet terecht komt, dan meld ik dit aan een instantie, die wel iets voor ons kan betekenen. We verwachten van jullie de inspanning om dit pakket te vinden. Wij hebben alles goed gedaan.
We horen graag van DHL
3SDFC5484096063

De verzender en ontvanger zullen het zeer op prijs stellen dat DHL nadere pogingen doet en meer inspanning doet om het pakket, dat door DHL als manco is aangemerkt, weer boven water te krijgen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het vervelend dat u uw pakket niet hebt ontvangen.

Ik heb u ook al een reactie gestuurd op klacht.nl. Onze specialisten van de backoffice hebben hun best gedaan om tijdens het onderzoek het pakketje te lokaliseren. Helaas is dit niet gelukt. Mocht u vragen hebben over dit onderzoek, dan wil ik u adviseren om contact op te nemen met mijn collega's van de backoffice. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Sam
    DHL Parcel Webcare.

NoelleTessa
Claim indienen

Ook een klacht indienen over DHL Express?