Opgelost door DHL Express: DHL waar blijft mijn pakket !

G. Fidder

Op 08-02-2018 een bestelling geplaatst via Bax-Shop voor DHL.
Zie hier het verloop :

14/02/2018 / 03:04 DHL AMSTERDAM Gesorteerd op vestiging DHL AMSTERDAM ---

13/02/2018 / 04:24 DHL AMSTERDAM Gesorteerd op vestiging DHL AMSTERDAM ---

10/02/2018 / 10:45 DHL PARCEL Aflevering momenteel niet mogelijk Zending is vertraagd

10/02/2018 / 03:20 DHL DEN BOSCH Verkeerd gesorteerd Zending wordt volgende werkdag aangeboden

09/02/2018 / 22:09 DHL ROOSENDAAL Gereed voor vertrek naar DHL AMSTERDAM ---

En nog steeds (14/2) is het het pakket NIET geleverd en krijgen ze het zelfs niet voor elkaar om het vandaag te leveren. Na 2 dagen depot Amsterdam.
Zelfs een excuus is teveel.

DHL schaam je diep !!

Pakket leveren op 14-02-2018 !

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

G. Fidder
    Ik heb via Bax-Shop mijn ongenoegen geuit en zij zijn zeer bereidwillend voor mij. Top !
    Zij hebben contact gehad met DHL via hun DHL accountmanager en er lijkt nu dan eindelijk zo te zien shot in te komen.
    Wel weer typerend dat het weer via deze weg moet en je als consument er gewoon niet doorheen komt bij DHL.

15/02/2018 / 07:12 DHL PARCEL Gesorteerd op vestiging DHL PARCEL ---

Verwacht bezorgmoment
    donderdag 15 februari
    11:00 - 15:00 uur

Maar eerst nog zien uiteraard, zeker na 7 dagen van verschillende DHL bezorgmomenten ..

Kom op DHL, You can do it, Yes you can !
    G. Fidder
    Pakket is binnen. Bax-Shop thanks !

DHL doe er wat mee, dit is echt slecht geweest.
    Zeker kwa communicatie richting klant !

Klacht afgerond en klaar.

G. Fidder
Bax-Shop heeft uiteindelijk de boel weten te versnellen. Top !! DHL tot op heden nog geen (schriftelijk) excuus van mogen ontvangen. Goed hoor ! Klaar ermee en sluiten maar. Vriendelijke groeten, G. Fidder

Ook een klacht indienen over DHL Express?