Klacht DHL Express: DHL waardeloos bedrijf m.b.t. bezorgtijden en klantenservice reageert niet!

J d B

Veelvuldig komt het voor dat mijn pakket "is" bezorgd, terwijl dit niet zo is. Ook krijg ik meerdere malen een mail dat ik niet thuis was, terwijl ik wel thuis ben want ik zit op een pakket te wachten. Niet thuis? Dan krijg je toch een briefje in de bus? Nou, niet hoor! Je bent gewoon niet thuis. Heel vaak geeft de pakketbezorger (na zelf speurwerk te hebben gedaan waar mijn pakket blijft) alle DHL pakketten af op 1 adres met de mededeling dat de geadresseerden niet thuis zijn! Of ze zo vriendelijk willen zijn het pakket aan te nemen! Die bewoonster voelt zich zelf een postorderbedrijf. Ook wordt er regelmatig een pakket aangeboden wat niet voor mij is bestemd (verkeerd adres) maar zodra de deur wordt open gedaan scant de pakketbezorger al "bezorgd" en maakt zich uit de voeten. Je moet alles in het werk stellen om aan te geven dat het pakket niet voor jou is. Het valt mij op dat dit steeds bij dezelfde pakketbezorger gebeurd (die trouwens niet/geen Nederlands spreekt). Duidelijk dat de geadresseerde ziet dat het pakket is bezorgd alleen niet bij de juiste persoon! Nu zit ik ook alweer te wachten op een pakket met bezorgtijd 11.00 - 15.00 uur, maar inmiddels is het alweer 15:50! Ik heb ook al contact opgenomen met de verzender maar die is afhankelijk van de verzender en heeft geen keuzen (b.v. PostNL waar altijd alles goed gaat en ik nog nooit klachten over heb gehad). Als ik iets zou verzenden zou ik het dus echt nooit via DHL doen!

mensen in dienst nemen die de pakketbezorging serieus verzorgen!

DHL Express
    Goedemiddag,

bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u regelmatig problemen ervaart met uw zendingen die met DHL Parcel worden bezorgd.

Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik wil hier graag voor u achterna. Graag ontvang ik van u een aantal Track & Trace code's van de probleemzendingen. Op die manier weet ik waar ik uw klacht moet melden. Hopelijk kunnen we op deze manier de problemen verhelpen.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Vriendelijke groeten, Kamile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?