Opgelost door DHL Express: DHL weet niet wat traceerbaar (track&Trace) betekent en raakt pakketje kwijt
Details
Klacht
Maandag 5 augustus heb ik een pakket ingeleverd bij een drop-off point in Hilversum. Het pakket zou naar de VS moeten. Echter, DHL is nu, 3 dagen later al het pakket kwijt. Het is 6 augustus nog wel in het DHL centrum van de Reactorweg 21 in Utrecht geweest. Ik belde daarover en de dag erna zou het zichtbaar zijn bij dhl.de. Niet dus. Het pakketje is kwijt want het enige dat op dhl.de staat is dat het op maandag 5 augustus is aangemeld. Ik heb gebeld en verschillende wegsites geprobeerd, zoals DHL.com die je doorzet naar een Poolse DHL site en als je alles hebt laten vertalen, staat er dat dit pakketje niet bekend is. En als je belt, mag het meisje dat je spreekt je niet eens doorverbinden naar haar leidinggevende (is te schijterig, denk ik) en pas na die 8 dagen mag je een zoekactie eisen. DHL heeft gewoon geen idee wat Track & Trace betekent! Dat betekent, DHL, dat een poststuk TRACEERBAAR is, oftwel dat je als bedrijf precies weet waar het is. Had ik het nu maar via PostNL/USPS gestuurd. Spijt als haren op mijn hoofd!!! DHL, vind mijn pakketje terug ZSM svp!!!Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn pakketje gevonden wordt, dat ik alle stappen kan zien waar het pakketje is (en dat DHL dus OOK weet waar mijn pakketje is) en dat het gewoon tijdig binnen die 8 dagen bij mijn kennis in de VS wordt bezorgd, in goede staat.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.