Pakje besteld kreeg mail dat dit afgeleverd was .En een briefje in de bus we hebben u gemist.met een barcode waar ik het dan evt kon halen.maar de code zei afgeleverd. Waar is mijn pakje.dhl gebeld.moest ik er zelf achteraan.wat een flut service
De oplossing
Ze hadden de chauffeur kunnen bellen waar het pakje was gebleven
3 reacties
Auteur
DHL Express
Datum
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Heeft u voor mij misschien het traceernummer? Ik zie meerdere pakketjes op uw namelijk namelijk. Alvast bedankt!
Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u afgeleverd. Mocht u dit niet hebben ontvangen, kan u hiervoor contact opnemen met de afzender. Zij zullen dan een onderzoek opstarten bij ons en we zullen dit dan verder uit gaan zoeken.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare
Ook een klacht indienen over DHL Express?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.