Klacht DHL Express: DHL weg er mee

Klachtnummer
# 357204
Gebruiker
Zeepje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakje besteld kreeg mail dat dit afgeleverd was .En een briefje in de bus we hebben u gemist.met een barcode waar ik het dan evt kon halen.maar de code zei afgeleverd. Waar is mijn pakje.dhl gebeld.moest ik er zelf achteraan.wat een flut service

De oplossing

Ze hadden de chauffeur kunnen bellen waar het pakje was gebleven

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Heeft u voor mij misschien het traceernummer? Ik zie meerdere pakketjes op uw namelijk namelijk.
    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Zeepje
    Datum
    Track en tracé is
    3Smpk1628398201
    Verstuurd 20 maart
    Heb jullie ook gebeld en volgens het bedrijf afgeleverd. Terwijl er een briefje in de bus was we hebben u gemist.
    Moest vakantie veiling maar bellen
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u afgeleverd. Mocht u dit niet hebben ontvangen, kan u hiervoor contact opnemen met de afzender. Zij zullen dan een onderzoek opstarten bij ons en we zullen dit dan verder uit gaan zoeken.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen