Klacht DHL Express: DHL weigert aktie te ondernemen om (duidelijke) bezorgfout te herstellen.

MT

DHL heeft in onze afwezigheid een pakket twv 73,89 euro in de "blauwe bak" (zie foto) gedaan, maar bij onze thuiskomst was deze (papierkliko) leeg. DHL verschuilt zich achter procedures en weigert de bezorgfout te herstellen.

Ik wil compensatie. Ik wil dat DHL zich niet verschuilt achter procedures en niet naar de leverancier verwijst: de fout ligt bij DHL.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw pakket in de kliko is achtergelaten, maar dat deze bij thuiskomst geleegd was. Het is absoluut niet de bedoeling dat de bezorger het pakket onbeheerd achterlaat. Dit vanwege het risico op beschadiging en/of diefstal.
    Omdat u aangeeft het pakket niet heeft kunnen vinden in de kliko zal de verzender een claim moeten indienen bij ons. Omdat dit onze opdrachtgever is kunnen zij het verder oppakken met hun eigen contactpersoon binnen DHL. Dit zijn de afspraken die er gemaakt zijn.

Het spijt me dat het zo moet gaan, maar ik hoop dat de verzender het snel verder voor u oppakt met ons zodat het opgelost kan worden.

Lotte
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?