Klacht DHL Express: DHL wijzigt bezorgdag

Klachtnummer
# 129008
Gebruiker
Von
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gisteren laarsjes besteld voor mijn dochter, en deze zouden vandaag tussen 18 en 21 uur geleverd worden door DHL. Na de hele avond te zitten wachten, verandert de bezorgstatus opeens van 'de bezorger is onderweg' naar 'bezorgdag is volgens afspraak gewijzigd'. Dit was om 21.30.
Ik heb NIETS gewijzigd, heb de hele avond VOOR NIETS zitten wachten, en mijn dochter heeft haar laarsjes morgen dus NIET. Verder kan ik ook nergens terugvinden wat de nieuwe bezorgdag dan is, een aangezien we morgen de hele dag weg zijn ( en de laarsjes daarvoor nodig zijn) ziet het ernaar uit dat ze haar laarsjes vrijdag nog steeds niet aankan. En bedankt DHL.

De oplossing

Ik hoop dat deze service snel verbetert! Ik bestel niet voor niks bij wehkamp, ik wil gewoon de garantie dat vóór 23 uur besteld, ook ECHT de volgende dag in huis is!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Yvonne,

    Wat ongelovelijk naar dat u voor niks heeft zitten wachten.

    Helaas kunnen er soms situaties optreden waardoor het niet meer mogelijk is om het pakket in het beloofde tijdvak bij u te bezorgen. Bijvoorbeeld bij ernstige vertraging, autopech of andere externe omstandigheden. De precieze reden van de vertraging is mij helaas onbekend (dit komt niet terug in de track & trace informatie), maar u moet dan denken aan wat ik hierboven beschrijf. Ik kan hier enkel mijn oprechte excuses voor aanbieden.

    Uw pakket is noodgedwongen doorgepland naar de volgende bezorgdag en wordt dus vanavond weer bezorgd tussen 18:00 en 21:00.

    Met vriendelijke groet,
    David

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen