Klacht DHL Express: DHL wil mijn pakket niet versturen

Didierorliaguet

Wat een waardeloos bedrijf is dit. Mijn pakket wat vandaag zou aankomen, wordt retour verzonden naar de verzender in Duitsland vanwege een administratieve fout. Call center kon niets voor me betekenen. Laat NOOIT iets verzenden door DHL!!

Klanten service bestaat niet. Doe hier wat aan

DHL Express
    Beste Didier,

Uw zending was een zending die verstuurd was via Deutsche Post DHL en niet een 'rechtstreekse' DHL Express zending. Dit soort zendingen wordt in Nederland uitgevoerd door DHL Parcel Nederland in opdracht van Deutsche Post. Wij hebben met Deutsche Post de afspraak dat zendingen waarbij er een issue is naar Deutsche Post in Keulen teruggestuurd worden. Wij (DHL Parcel Nederland) zijn helaas niet gemachtigd om in opdracht van de ontvanger iets aan de zending aan te passen. De oplossing voor u als ontvanger ligt er dan ook in om de verzender in DUitsland te contacteren waarbij u het besteld heeft. Die kan dan met Deutsche Post contact opnemen en hopelijk ervoor zorgen dat de zending vanuit Keulen alsnog weer naar Nederland overgedragen wordt. Indien u liever als ontvanger meer invloed op de bezorging wilt hebben, kunt u de verzender vragen toekomstige zendingen via DHL Express te versturen. Let wel op dat dit ook duurder is.

Met vriendelijke groeten,

David
    Customer Service & Webcare Advisor
    DHL Parcel Nederland
    Didierorliaguet
    Anderhalve week later is het pakket nog steeds in "niemandsland". Meerdere malen contact gehad met DHL Duitsland, die aangeven dat het pakket nog in Nederland ligt.
    DHL Nederland ge-contact en die zeggen dat ze niet kunnen zien waar het pakket ligt. De verzender heeft ook contact gehad met DHL en die kreeg te horen dat het pakket eind van deze week aankomt.
    Kortom we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Het is onbegrijpelijk dat er binnen DHL niemand de verantwoordelijkheid neemt!!
    DHL Express
    Beste Didier,

Ten eerste vind ik het heel vervelend dat u nog steeds geen duidelijk antwoord heeft kunnen ontvangen.

Zoals eerder aangegeven is het voor ons niet mogelijk om een wijziging aan te brengen in de zending die vanuit Deutsche Post naar ons gekomen is.

Zodra de zending weer in Duitsland is wordt deze daar niet ingescand, maar direct herlabeld. Hierdoor ziet de Duitse DHL klantenservice niet dat de zending in Duitsland is.
    Bij de Duitse DHL Klantenservice kunnen ze op basis van uw postcode of de postcode van de ontvanger zien waar de zending naartoe herlabeld is.

Ik wil u daarom nogmaals adviseren om contact op te nemen met de verzender en deze met DHL Duitsland te laten nagaan waar de zending in herlabeld is.

Mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
    DHL klantenservice.
    Beste DHL,
    Ik ben het zat! Ik stel voor dat jullie zelf DHL klantenservice Duitsland contacten en vragen waar mijn pakket uithangt:
    Gegevens verzender:
    -Im Hagenkamp 3, 52525 Waldfeucht, Duitsland
    Mijn postcode:
    -2133KK

Didierorliaguet

Ook een klacht indienen over DHL Express?