Klacht DHL Express: DHL wilt mijn pakket niet herlabelen in het sorteercentrum zodat mijn pakket verzonden kan worden.

Klachtnummer
# 489009
Gebruiker
Gebruiker1603360004
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dhl heeft mijn pakket verkeerd gelabeld waardoor het pakket niet naar mij verzonden kan worden maar ook niet retour wordt verstuurd naar de verkoopster. Het enige dat DHL aanbied is dat ik of de verkoopster het pakket mogen ophalen in het Sorteercenter in Arnhem. Het is de FOUT van DHL (notabene een bezorgservice) en zij willen het pakket niet nogmaals labelen zodat mijn pakket alsnog verzonden kan worden. Ongelofelijk.

De oplossing

Hun dienst als bezorgservice nakomen, waarvoor ik ook betaald heb. Mijn pakket op nieuw labelen zodat mijn pakket gewoon naar mij verzonden kan worden. Hierdoor hoef ik niet naar Arnhem te gaan om mijn pakket zelf op te halen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Zo te zien heeft er al een onderzoek plaats gevonden voor uw pakket en bent u het niet eens met de uitkomst. De afzender kan hierover contact opnemen met DHL, hierbij kan zij reageren op de e-mail die zij heeft ontvangen met de terugkoppeling van het onderzoek.

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen