Klacht DHL Express: DHL zeggen geleverd te hebben maar dat is NIET zo

jvdbll

DHL blijf ellende heb ik wat besteld zeggen ze de zending te hebben bezorgd.
Maar goed aan de bel trekken kunnen ze de zending (mijn handtekening) niet vinden raar he heb ook nooit getekend. Komen ze er niet meer uit en zeggen ze laat de verzender maar een onderzoek starten raar maar waar en waar is zending 961229963091
geld weg en geen goederen schande DHL Utrecht !!!!!
36x XL TINTE PATRONEN mit Chip CANON PIXMA MG6350 MG7150 ...
O ja dit is al de tweede keer ! Ga ook maar werken bij DHL denk ik en mijn zakken vullen op de kosten van een ander!

Als nog gelever hebbn 36x XL TINTE PATRONEN mit Chip CANON PIXMA MG6350 MG7150 ... en excuses en in het vervolg heen valse aflever mailing meer!

DHL Express
    Goedemiddag,

Volgens onze gegevens is de zending inderdaad bij u bezorgd op 28 mei. Als u de zending niet heeft ontvangen en ook geen bericht heeft gehad dat het bijvoorbeeld bij een van de buren is geleverd, dan moeten we hier een onderzoek voor starten.

Helaas kunnen wij uitsluitend in opdracht van de verzender een onderzoek starten. De verzender blijft verantwoordelijk voor het pakket, tot het in goede orde bij u afgeleverd is. Zolang dit niet gebeurd, blijft de verzender het onderzoeksrecht en, voor zover van toepassing, het claimrecht behouden. U blijft op uw beurt te allen tijden klant van de verzender.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is dat u graag zou willen krijgen, echter zal dit wel via de verzender moeten gaan.

In ieder geval mijn excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
    Desiree
    jvdbll
    Beste DHL dat zal allemaal wel maar nu ik het op Facebook heb gezet blijken er wel veel bestellingen te verdwijnen in overvecht!
    Misschien toch tijd voor DHL om het een en ander een na te gaan. En DHL los van dat onderzoek wil ik mijn handtekening wel eens zien die IK nooit heb gezet. Verder heb ik zelf een goed lopende webwinkel maar voor mij echt geen DHL sorry. Evt. wil ik wel naar jullie distributiecentrum komen om mijn (valse) handtekening te zien en de bezorger.
    DHL Express
    Beste meneer Van Dopperen,

Bedankt voor uw reactie. Het is begrijpelijk dat u hier boos over bent en het spijt me dat u de zending tot op heden nog niet heeft ontvangen.

Handtekeningen kunnen echter uitsluitend door de verzender worden opgevraagd, dit is een onderdeel van het onderzoek dat er moet worden gestart. U moet hiervoor contact opnemen met de verzender.

Het spijt me dat ik niet meer voor u kan doen.

Vriendelijke groet,
    Desiree

Ook een klacht indienen over DHL Express?