Opgelost door DHL Express: DHL zegt dat ik niet thuis was, terwijl er niet is aangebeld

content Opgelost
RV

Ik kreeg een mail dat een DHL bezorger langs is geweest en dat er niet open gedaan werd, terwijl ik op de "bezorgingstijdstip" speciaal op mijn pakketje heb zitten wachten. Er is ook geen kaartje achtergelaten. Mijn pakket is nu naar een DHL afhaalpunt gebracht, nog geen 400 meter van de bezorgingsadres; erg vreemd.
Dit is tevens de tweede keer dat een DHL bezorger zogenaamd "voor een dichte deur staat". Erg teleurstellend; mijn vertrouwen in DHL is wel verminderd.

Ik zou graag willen dat de pakketten voortaan wel bij mij thuis afgeleverd worden, zoals afgesproken; de laatste 400 meter zou toch geen groot obstakel moeten zijn.

DHL Express
    Goedemiddag,

U geeft aan dat uw vertrouwen in DHL is verminderd omdat u een onterechte "Niet Thuis" melding heeft gehad terwijl u thuis zat te wachten op uw pakket. Ik kan begrijp dat dit invloed heeft gehad op uw vertrouwen.

Ik heb uw zending bekeken en het lijkt er op dat de bezorger inderdaad een fout heeft gemaakt, het pakket is eerst als afgeleverd gescand en daarna als "niet thuis", dit is natuurlijk erg vervelend en mijn excuses hiervoor.

Helaas kunnen wij niet zorgen dat een pakket nogmaals in levering gaat zodra hij bij het afhaalpunt ligt. U had hier voor kunnen kiezen tot 23:59 op de dag van de niet thuis melding. Helaas is dit nu voor dit pakket niet meer mogelijk. Ik ga er vanuit dat vanaf nu uw pakketten gewoon netjes aan de deur worden geleverd.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

RV

Ook een klacht indienen over DHL Express?