Klacht DHL Express: DHL zegt dat mijn adres fout is

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 393654
Gebruiker
E10pakketjes
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op mijn tracking staat "Als gevolg van een fout in het adres kon de zending niet worden bezorgd." ik heb gewoon het juiste adres ingevuld. Het pakketje is vanuit Duitsland naar Nederland gekomen maar nog steeds niet geleverd als gevolg van bovenstaande melding.

Gewenste oplossing

ik wil dat mijn pakketje word gezocht en direct naar mijn huis verzonden word!
Geboden oplossing
Dit antwoord is nogal in tegenspraak met het antwoord van de klantenservice. Ik heb de klantenservice vanochtend gebeld en het pakketje is volgens hen wel in NL aangekomen en overgedragen aan PostNL. Fout lag dus niet bij DHL maar ik vind het nogal frappant dat DHL nu zegt dat het pakketje niet in NL is aangekomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb even voor u gekeken en zie dat het pakket nooit in Nederland aangekomen is. Helaas kan ik dan ook niet meer inzien dan wat u kan zien. Er zal vanuit de afzender een onderzoek opgestart moeten worden om dit verder uit te zoeken.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen