Klacht DHL Express: dhlforyou/gemist werkt niet

Klachtnummer
# 187765
Gebruiker
J
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik was meerdere keren niet thuis toen het/een pakketje bezorgd werd. Briefje(s) in de bus met code die dan vervolgens niet werkt...
Het pakketje is redelijk belangrijk maar ik kan niet aangeven waar of wanneer het weer wordt aangeboden. Ook kan ik niet zien wanneer de bezorger nog een keer komt. Lastig en vervelend maar vooral frustrerend!

De oplossing

Graag de website dhlforyou/gemist fixen en/of duidelijker aangeven wanneer de bezorger gaat langskomen

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede avond,

    Vervelend dat het u niet duidelijk was waar uw pakketje was! Uw pakket is na meerdere mislukte pogingen helaas retour gestuurd, het pakket is op 27-09 het retour netwerk ingegaan. Ik wil u adviseren om dit ook bij de verzender aan te geven, diegene kan dit pakket opnieuw versturen. Mocht de afzender aangeven het pakket niet te hebben ontvangen, kan de verzender zelf even contact opnemen met DHL.

    Vriendelijke groet,

    Sanne
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    J
    Datum
    Mijn vraag/wens is niet/deels beantwoord.
    Ik weet nu wat er met het pakketje gebeurt. De grote vraag blijft wat er in de toekomst gebeurt als ik de bezorger gemist heb? Naast het feit dat ik het pakket niet kan traceren en/of kan verwachten op bepaalde tijd is het vooral frustrerend dat ik via uw site/service"gemist" niet geholpen kan worden!
    Hoe/waar kan ik mijn pakket vinden als de bezorger gemist heb? Ik hoor graag van u. Dank,
    Jeff
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Jeff,

    Bedankt voor uw reactie.

    De service van bezorger gemist hoort over het algemeen goed te werken. Houdt er wel rekening mee dat het op een smartphone of tablet niet altijd een correcte verbinding heeft.
    Ik ga ervanuit dat wanneer u de volgende keer een bezorger gemist code heeft, dat u deze correct kunt invoeren op de site en hiermee alle gegevens kunt vinden.

    Voor het traceren van uw zending kunt u het beste aan uw verzender het track & trace nummer vragen. Hiermee weet u precies wanneer uw zending komt.

    Mijn oprechte excuses voor al het ongemak dat u heeft ervaren omtrent de zending.

    Met vriendelijke groet,
    Carola
    DHL parcel klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen