Klacht DHL Express: DHLforyou.nl/gemist werkt niet
Details
Klacht
Vorige week ( week 13) was er bij ons niemand thuis. Op 25-3 werd een pakje aangeboden, en er werd een kaartje in de bus gedaan met een bezorgcode .Op dit kaartje was ingevuld dat de bez. weer langs zou komen op donderdag de 26ste. Op die datum ( de 26ste) is er niet opnieuw een kaartje in de bus gedaan. Vrijdag 27ste was er nog een bezorgmogelijkheid; weer geen kaartje. Idem zaterdag 28ste.
Ik heb bovenstaande bezorgcode ingetikt op de site, met hoofdletters, en ik kreeg de melding: Er is geen resultaat voor deze postcode.
Vragen:
- Waarom vind ik maar één kaartje, en niet één per bezorgmoment?
- Waarom werkt dat bezorgnummer niet?
Gewenste oplossing
1. Mijn pakje, morgen maandag 30-32. Als een pakje meerdere malen wordt aangeboden moet er elke keer een (gedateerd) kaartje in de bus worden gedaan, zodat ik kan zien hoevaak bezorgd is en wanneer opnieuw zal worden geprobeerd.
3. De laatst gegeven bezorgcode moet gewoon werken.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.