Klacht DHL Express: Diefstal bestelling Douglas

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 408288
Gebruiker
Gbro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag pakketje ontvangen na 2 dagen vertraging.
Bestelling eruit, 2 stenen in de doos aangetroffen.

De oplossing

Diefstal traceren, mij schadeloos stellen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie dat deze zending inderdaad wat vertraging heeft gehad, omdat het pakket vermist was. Toen het is teruggevonden, is het alsnog bij u bezorgd. Wat vervelend dat de inhoud ontbrak! Mijn excuses voor het ongemak.

    Van hieruit kan ik niet nagaan waar in het proces en hoe de inhoud is verdwenen. Onze klant Douglas, die ons heeft ingehuurd en betaald voor de bezorging, kan hier een onderzoek naar laten instellen. Zij hebben hun eigen support team en vaste contactpersonen binnen DHL, zodat zij dit soort zaken snel kunnen laten uitzoeken.

    Ik adviseer u dan ook om melding te maken bij Douglas. Douglas zal de zaak dan bij ons laten uitzoeken en kan uiteraard ook een schadeclaim bij ons indienen.

    Naar u toe zal Douglas uw onderlinge order ook moeten afhandelen uiteraard, hetzij door u een vervangende zending te doen toekomen, hetzij door u het aankoopbedrag terug te betalen. U kunt voor de afhandeling dus Douglas contacteren, wij horen dan vanzelf van hen.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gbro
Datum
Uiteindelijke oplossing
De webshop gaat onderzoek doen bij DHL .
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen