Klacht DHL Express: Diefstal bestelling Douglas

sad Niet opgelost
Gbro

Vandaag pakketje ontvangen na 2 dagen vertraging.
Bestelling eruit, 2 stenen in de doos aangetroffen.

Diefstal traceren, mij schadeloos stellen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat deze zending inderdaad wat vertraging heeft gehad, omdat het pakket vermist was. Toen het is teruggevonden, is het alsnog bij u bezorgd. Wat vervelend dat de inhoud ontbrak! Mijn excuses voor het ongemak.

Van hieruit kan ik niet nagaan waar in het proces en hoe de inhoud is verdwenen. Onze klant Douglas, die ons heeft ingehuurd en betaald voor de bezorging, kan hier een onderzoek naar laten instellen. Zij hebben hun eigen support team en vaste contactpersonen binnen DHL, zodat zij dit soort zaken snel kunnen laten uitzoeken.

Ik adviseer u dan ook om melding te maken bij Douglas. Douglas zal de zaak dan bij ons laten uitzoeken en kan uiteraard ook een schadeclaim bij ons indienen.

Naar u toe zal Douglas uw onderlinge order ook moeten afhandelen uiteraard, hetzij door u een vervangende zending te doen toekomen, hetzij door u het aankoopbedrag terug te betalen. U kunt voor de afhandeling dus Douglas contacteren, wij horen dan vanzelf van hen.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Gbro
De webshop gaat onderzoek doen bij DHL .

Ook een klacht indienen over DHL Express?