Opgelost door DHL Express: Dieloop al van 4 april

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 438593
Gebruiker
Bbbbb nnnn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dat mijn besteling er nog niet is

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik mijn besteling zo snel mogelik ontvang
Geboden oplossing
Wachte
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht.

    Je geeft aan dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak.

    Ik zie dat je zending deze week wel wat vorderingen lijkt te maken. Indien jij na het weekend geen verdere updates ziet, wil ik je adviseren om contact op te nemen met de afzender. Die kan namelijk vanuit Duitsland het onderzoek naar jouw zending opstarten. Hopelijk heb je het pakket dan snel in huis.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen