Klacht DHL Express: Documenten zijn niet of niet binnen de gestelde termijn bezorgd .

Kusuroglu

Mijn Klacht
İn het begin dacht ik welk bedrijf zal ik nemen , UPS of DHL ?
Toen heb ik toch maar gekozen voor DHL omdat ik ze altijd in reklames zie dat ze eigenhandig de pakketten in handen afgeven van de gadresseerden.
Helaas niets is minder waar. Op 7 december 2016 heb ik een pakje met hele belangrijke documenten wat mij echt veel tijd,moeite en geld gekost heeft , nu inmiddels 14 feb 2017 , het pakket is op 24 jan eindelijk gearriveerd maar veels te laat ! Belangrijkste is dat ik hoor en merk dat ze na Duitsland gewoon alles uitbesteden ! Ik heb nu alle papieren opnieuw laten aanmaken bij elkaar gesprokkeld en ben het zelf gaan wegbrengen naar Turkije. Vliegtuig genomen enzovoorts. Bij elkaar ben ik zo'n 800 euro kwijt. Ik ben nog steeds niet benaderd door DHL alhoewel ik met ze gebeld heb . Zou perse met de mail moeten wat ik tot nu toe al 4x gedaan heb zowel telefonisch als met de mail waar ik maar geen casenummer krijg. Ik begin het zat te worden. Vandaag nog zeiden ze als u mailt naar NL Parcel Claims (GBS IRM NL) [NLParcelClaims@dhl.com] krijgt u een casenummer. DUS weer NIET !

Vergoeding van de onkosten die ik heb moeten maken.

DHL Express
    Goedemiddag,

Dank u wel voor uw uitgebreid beschreven klacht. Een zeer vervelende situatie aangezien het om belangrijke stukken voor u ging. Ook al staat op de website dhlparcel.nl dat in sommige gevallen de zending door derde partijen wordt uitgeleverd, is het toch zeer vervelend dat de zending nu niet op tijd is aangekomen.
    De keuze die u gemaakt heeft om zelf de documenten naar Turkije te brengen, is zeer verstandig geweest want zoals u zegt, het zijn belangrijke documenten. De keuze die u gemaakt heeft, is echter uw keuze geweest en kunt u hiervoor geen vergoeding bij DHL verhalen. De enige kosten die u kunt claimen bij DHL zijn de kosten van een zending bij beschadiging of vermissing. Aangezien de zending uiteindelijk wel is geleverd op 24 januari is het niet mogelijk een claim in te dienen.
    Het spijt me enorm dat ik u via deze klachtensite niet verder van dienst kan zijn.

Raffaele
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?