Klacht DHL Express: Doe eens wat om mij mijn pakje te bezorgen.

vanVliet24

Ik verwachtte een pakje uit Duitsland met DHL ,was de hele dag aanwezig,pakje was goed geadresseerd, zie ik anderhalf uur nadat ze "geweest waren" en de ontvanger had het pakje geweigerd.Ik heb niemand gezien en de bel doet het goed.Gelijk naar DHL gebeld ,de bezorger was in een andere straat geweest,blijkbaar. Het pakje ging sowieso retour naar Duitsland,dat kon niet meer veranderd worden.Nu,een week later ,heeft de afzender het pakje nog steeds niet terugontvangen,ik heb vandaag weer gebeld en kreeg als antwoord:vanwege de grote drukte blijven de retour pakjes extra lang liggen.
Dus de chauffeur maakt een enorme blunder ,kent zijn straten niet en dan gaan ze er ook nog eens op zitten broeden. Als het pakje weer in Duitsland is,moet de afzender een tegoedbon aanvragen,het was immers de schuld van DHL ,dat duurt ook weer een aantal dagen en ik maar wachten op de spullen ,die ik gekocht heb.
Dit pakje had eerder onderschept moeten worden ,zodat het niet terug naar Duitsland ging en nu moet het niet langer blijven liggen ,ik wil actie van DHL.
Ik vind de service waardeloos,

Bezorg mij mijn pakje zo snel mogelijk en probeer in elk geval iets te doen aan de blunder van jullie chauffeur .ik verwacht dan dat jullie een stapje bij doen in plaats van mij het bos in te sturen.

DHL Express
    Beste heer of mevrouw Van Vliet,

Bedankt voor uw bericht.

Dit pakket is inderdaad geretourneerd naar de afzender. Het adres op het label klopte niet, zodat het pakket niet kon worden bezorgd. Het adreslabel is door de afzender zelf aangemaakt, dus geeft u vooral bij de afzender aan dat hij de verkeerde gegevens heeft gebruikt.

Het is niet mogelijk de retourzending nog terug te draaien. Omdat het om een internationale zending gaat, kan het enkele weken duren voordat de afzender het pakket terug heeft. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik adviseer u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de afzender. Die kan u uw aankoop opnieuw toesturen (of uw geld teruggeven) en is dat krachtens uw onderlinge koopovereenkomst ook aan u verplicht.

Harald
    Webcare DHL Parcel

vanVliet24
Hallo, dank voor uw reactie ,maar volgens de afzender heeft hij hetzelfde adres gebruikt ,dat hij al eerder heeft gebruikt bij zendingen en dat is mijn adres. Na telefoontjes van mij naar DHL hadden die het over postcode 3082 DC ,als ik het goed begrijp ,kunt u mij niets sturen, waardoor ik zelf kan zien wat er fout gegaan is ? Met vriendelijke groet, Jan van Vliet

Ook een klacht indienen over DHL Express?