Opgelost door DHL Express: Door brievenbus gegooid!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 522964
Gebruiker
D. Schults
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hadden een harde schijf besteld, en de DHL bezorger belt niet eens aan, gooit hem zo door de brievenbus. Waarom denk je dat het geen postpakket is?

De oplossing

De bezorger vertellen dat pakketten die bezorgd dienen te worden niet door de deur gegooid moeten worden.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag.

    Wat vervelend dat uw zending op deze manier is geleverd.

    Kunt u mij uw zendingsnummer toesturen? Dan kijk ik even voor u of hier inderdaad aangebeld had moeten worden, of dat dit aangemeld was als een brievenbus pakket. Mocht dat laatste het geval zijn, kunt u dit namelijk het beste even oppakken met de afzender, zodat zij dit in het vervolg niet meer op deze manier aanmelden.

    Ik zie uw zendingsnummer graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Emiel
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw zending bekeken, het gaat in dit geval specifieke om een brievenbuszending. Hopelijk is de zending verder nog wel in orde.

    Ik raad u aan om dit neer te leggen bij de afzender.

    Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

    Met vriendelijke groet,

    Mick
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Schults
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er waren 2 pakjes tegelijk. De bezorger gooide er 1 door de brievenbus en legde er 1 op tafel voor de deur wat we volgende ochtend pas merkten. Bovendien mag het brievenbuspost zijn, als je toch voor komt rijden, bel dan tenminste even aan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen