Klacht DHL Express: Doorrijden na veroorzaakt ongeluk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 471172
Gebruiker
Adri
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aangereden in mijn scootmobiel door een dhl persoon op de fiets
Ik wilde rechtdoor hij haalde links in en besloot ineens rechtsaf te gaan.
Schade aan scootmobiel en aan mijn knie. Toen ik om naam en verzekering vroeg zag hij het stoplicht op groen en weg was de man

Probeer maar eens contact te krijgen met DHL.
Het gaat allen maar over pakketjes geen contact mogelijk.

De oplossing

Bewuste man aanspreken en schade aan scootmobiel vergoeden
Op excuses durf ik niet eens te rekenen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de late reactie.

    U geeft aan dat u bent aangereden door een van onze bezorgers en dat de desbetreffende bezorger is doorgereden. Hier schrik ik van! Dit kan natuurlijk echt niet en dit moet verder worden opgepakt.

    Ik vind het erg dat niet alleen uw scootmobiel schade heeft opgelopen, maar ook u zelf. Ik wil u vragen om dit formulier in te vullen, zodat we het verder met u kunnen oppakken: https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Adri
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze kunnen (of willen) niets vinden. Bovendien hebben ze geen fietsbestelling. Wel 139x excuus aangeboden. Waarvoordan. Imago? Ze hebben immers niets gedaan. Dus voor het geval dat. Na 39 jaar Post weet ik echt wel hoe een DHLr op de fiets er uitziet. Er is inmiddels aangifte cq procesverbaal gedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen