Klacht DHL Express: Draaien en ontkennen van DHL. Duurt Heel Lang !!

J.P. van Elst

Het antwoord van DHL:

Ben je tevreden?
DHL Express heeft deze laatste reactie geplaatst op Klachtenkompas:
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. De € 1,50 die u heeft betaald moet u als een verzekeringspremie zien, zoals bijvoorbeeld bij een reisverzekering. Als u bij uw reisverzekering een claim indient krijgt u ook de kosten van de premie niet terug. Dit geldt bij elke andere verzekering en zo ook bij het extra verzekeren van uw pakket. Mocht het nog niet duidelijk zijn hoor ik het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Ik wil weten waar ik het citaat van de premie welke ik zou betalen voor verzending in de algemene voorwaarden kan vernemen. DHL kan eigenlijk alles verzekeren op mijn kosten. Ik heb er echt niet om gevraagd dat DHL in 4 maanden tijd WEER een pakketje van mij laat verdwijnen. DHL, Hoezo Beste Verzend Service !!!

DHL Express
    Beste van Elst,

Bedankt voor uw bericht. De algemene voorwaarden voor extra zeker kunt u vinden via de volgende link; https://www.dhlparcel.nl/nl/algemene-voorwaarden. Hopelijk kunt u hier vinden wat u zoekt.

Hartelijke groet,

Eva
    Dhl Parcel Webcare

J.P. van Elst
Nogmaals maar weer een keer !!! Er wordt niet vermeld dat van de door DHL afgesloten verzekering op mij verhaald en betaald moet worden bij toekenning van een claim. Het gaat niet direct om de 1.50 euro maar om het principe en DHL laat dat niet weten in hun vage algemene voorwaarden. Althans welke ik heb kunnen bestuderen.op de site.

Ook een klacht indienen over DHL Express?