Klacht DHL Express: DRIE DAGEN LATER BEZORGD EN TEVEEL MOETEN BETALEN

Klachtnummer
# 112762
Gebruiker
sonnie
Datum
15 reacties

Details

De klacht

WIJ HEBBEN DHL EXPRESS IN GESCHAKELD OMDAT WE MET SPOED EEN PAKKET MOESTEN LATEN BEZORGEN.
WAT IS ER GEBEURD ZE HEBBEN HET PAKKET DONDERDAG OPGEHAALD EN PAS MAANDAG BEZORGD.DIT NOEMEN ZE DAN EEN EXPRESS????
ONTZETTEND VEEL MOETEN BETALEN VOOR EEN PAKKET WAT NIET IS OP TIJD IS BEZORGD .ERG SLECHTE SERVICE.DUS WE HEBBEN CONTACT OPGENOMEN.ZE WILDEN NIKS VOOR ONS DOEN.WE KREGEN EEN INGEBREKESTELLING ZE HEBBEN EEN STAP OVERGESLAGEN WE GEEN HERINNERING GEHAD.DUS WE HEBBEN HET ONDER PROTEST BETAALD.DUS LAAT JE PAKKET NOOIT DOOR DHL EXPRESS BEZORGEN.

De oplossing

GRAAG EEN GEDEELTE VAN ONS GELD TERUG IVM TE LAAT BEZORDG

15 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Sonnie,

    Voordat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen, zouden wij graag het traceernummer van uw zending ontvangen. Aan de hand van het traceernummer kunnen wij namelijk bepalen met welke dienst uw zending is verstuurd en de betreffende afdeling vragen om uw klacht in behandeling te nemen. Zou u misschien het traceernummer aan ons kunnen doorgeven?

    Graag vernemen wij van u.

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express
  2. Auteur
    sonnie
    Datum
    Dit is het enige nummer dat ik kan heb AMS2192102.
  3. Auteur
    sonnie
    Datum
    Hallo zouden jullie willen reageren!!!!???
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Sonnie,

    Heel erg bedankt voor uw reactie.

    Onze excuses voor onze late reactie. Het nummer dat u aan ons doorgeeft is niet het traceernummer van uw zending. Wij hanteren namelijk enkel traceernummers die bestaan uit tien cijfers. Kunt u misschien nagaan of u in bezit bent van een traceernummer (Airway Bill) dat bestaat uit tien cijfers?

    Graag vernemen wij van u.

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express
  5. Auteur
    sonnie
    Datum
    9982591975
  6. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Sonnie,

    Heel erg bedankt voor uw reactie.

    Er is direct een dossier opgestart om na te gaan wat wij eventueel aan de kosten kunnen doen. Het dossiernummer is 299585970. Een medewerker zal voor 15:40 uur telefonisch contact met u hierover opnemen.

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express
  7. Auteur
    sonnie
    Datum
    Goedemiddag,
    Ik zou van jullie email krijgen met daarin een bevestiging van een vergoeding. Die heb ik nog niet gehad
  8. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Sonnie,

    Heel erg bedankt voor uw reactie.

    Er zal vandaag voor 12:10 uur telefonisch contact met u opnemen hierover.

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express
  9. Auteur
    sonnie
    Datum
    Er heeft mij niemand gebeld om 12.10
    Wanneer krijg ik een reactie van jullie?
    Ik heb ook andere dingen te doen dan op jullie moeten wachten
  10. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Sonnie,

    Mijn excuses hiervoor. Wij hebben de medewerker dringend verzocht om contact met u op te nemen.

    Heeft de medewerker inmiddels contact met u opgenomen?

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express
  11. Auteur
    sonnie
    Datum
    Ja ze hebben inmiddels gebeld
  12. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Sonnie,

    Heeft u ook de mail ontvangen die op 11:15 uur is verstuurd aan u?

    Graag vernemen wij van u.

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express
  13. Auteur
    sonnie
    Datum
    Wij hebben de email ontvangen.
    Maar we hebben de vergoeding nog niet ontvangen!!
    Wanneer krijgen we onze vergoeding??
  14. Auteur
    sonnie
    Datum
    Zouden jullie willen reageren op mijn vraag??!!
    Wanneer krijgen we onze vergoeding???
  15. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Sonnie,

    Onze excuses voor onze late reactie. Volgens onze gegevens hoort u uw geld deze week te ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen