Klacht DHL Express: Drie meldingen T &T maar geen enkele levering telkens tegen 17.45 wordt het met een dag uitgesteld

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 431767
Gebruiker
Wilm
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wacht nou al 3 dagen van 8.00 uur tot 18.00 uur op mijn bestelling en iedere dag een ander tijdstip en dag dat mij word gemaild, Heb al 4 keer contact gehad met Valkenpower BV (de verzender) en die heeft ook al 2 keer contact gehad met DHL.. Wat een bende maken jullie ervan bij DHL, en ook doodgewoon liegen door een melding te geven dat we op vakantie zijn??? Zit al drie dagen te wachten op DHL. Heb reeds gevraagd het bedrag terug te storten en gezien wij veel met internet doen zal ik in de toekomst nooit meer wat bestellen wat wordt geleverd door DHL…!! Op vakantie, hoe komt zo’n druiloor van een bezorger erbij!! WAARDELOOS en liegt gewoon keihard, Aanpakken zulke fantasten !!! Die wil je toch niet voor je aan het werk hebben

De oplossing

Pakket afleveren zoals ze beloven met hun Track & Trace.. en die liegende bezorger een schop onder zijn gat verkopen of ontslaan, je wilt toch geen liegende en fantaserende bezorgers op je auto hebben zitten... Die horen het bedrijf uit straling te geven maar bij DHL liegen ze gewoon keihard dat lees ik dus ook in andere revieuws

6 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    U geeft aan uw pakket nog niet te hebben ontvangen, ondanks dat u hier al enkele dagen op wacht. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is.

    Hoe de bezorger u gemist kan hebben is mij dan ook niet duidelijk, de vakantie melding is een melding die momenteel veel gemaakt wordt om zendingen uit te stellen vanwege het Corona virus.

    De bezorger is op dit moment naar u onderweg, dus ik ga er vanuit dat de levering vandaag voorspoedig zal verlopen.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    Wilm
    Datum
    Eens, maar zoals gezegd en ook in een officiële klacht richting Valkenpower (de verzender) plaats ik geen bestelling weer als DHL de bezorgende partij is... Wat een lulverhalen strooien jullie in den rondte. En doodleuk iedere dag een andere Track & Trace code sturen met het verhaal "bezorger komt tussen 8.oo uur en 18.00 uur.. Maar DHL komt niet ipv pakket brengen zuigen de chauffeurs verhalen uit hub duim!!!!
  3. Auteur
    Wilm
    Datum
    En wederom is DHL niet komen opdagen, terwijl ik voor de 4e keer een track & trace wijziging kreeg.. Wederom een hele dag thuis gezeten maar geen DHL!! Wat een sof...…
  4. Auteur
    Wilm
    Datum
    NOGMAALS WAARDELOOS die DHL!!! wederom ondanks beloftes van hoofdkantoor (2 x zelfs) weer geen pakket afgeleverd!! ondanks dat ze wel iedere dag een nieuwe Track & Trace sturen maar hier volledig aan voorbij gaan
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Kunt u me aangeven om welke zending dit gaat? Heeft u een traceernummer? Ik kan het namelijk niet terugvinden.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare
  6. Auteur
    Wilm
    Datum
    HOEFT NU NIET MEER DHL.... aankoop geannuleerd en dat dankzij jullie geklungel en leugens!! Ik zal nooit meer een bestelling plaatsen als DHL de vervoerder is..... ER ZIJN GELUKKIG VELE ANDER VERVOERDERS EN MOGELIJKHEDEN!! Dit is de zoveelste keer dat DHL een bestelling verprutst door incapabele en liegende chauffeurs, nogmaals bij iedere bestelling of verzending kijk ik eerst of DHL de vervoerder is en ga dan heel snel ergens anders kijken... Vind het jammer voor de verkoper deze deed heel hard zijn best om jullie achter de broek te zitten maar dat heeft door de arrogante houding van DHL ook geen resultaat opgeleverd NOOIT WEER DHL!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet!!! heb de bestelling geannuleerd!! En inmiddels elders besteld en raad eens, zojuist ontvangen binnen 24 uur maar NIET DANKZIJ DHL
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?