Opgelost door DHL Express: Dubbele rekening.

Remco

Ik heb een pakket vanuit het buitenland laten leveren door DHL, waarbij ik bij aflevering aan de deur meteen de 21% vat kosten moest betalen. Nu krijg ik na 2 weken nog een rekening thuis gestuurd om nogmaals deze vat kosten te betalen met 10 euro administratie kosten erbij?

Intrekken van de nota.

DHL Express
    Beste Remco,Heel erg bedankt voor uw reactie via deze site.Onze excuses dat u een factuur hiervoor heeft ontvangen. Heeft u toevallig nog de kwitantie dat u heeft betaald? Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Remco
    Beste DHL,Ja zeker ik heb een kwitantie gekregen en bewaard.Mvg,
    DHL Express
    Beste Remco,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij zijn ontzettend blij dat u de kwitantie heeft bewaard. Zou het mogelijk zijn om een kopie (desnoods fotokopie) te sturen naar webcare_nl_express@dhl.com? Wij kunnen de kwitantie dan doorsturen naar onze financiële afdeling om een credit nota te laten maken.Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Remco
    Beste DHL,Oké, ga ik doen.
    Wat moet ik verder in de mail erbij zetten?Mvg,
    DHL Express
    Beste Remco,Heel erg bedankt voor uw reactie.Als u in de onderwerpregel 'Klachtenkompas' kan noteren, is het voor ons helemaal duidelijk.Alvast heel erg bedankt.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    DHL Express
    Beste Remco,Wij hebben uw mail ontvangen. Wij gaan hier direct mee aan de slag. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    DHL Express
    Beste Remco,Heel erg bedankt voor uw geduld.Wij hebben een reactie ontvangen van onze financiële afdeling. Zij geven aan dat er voor de factuur die naar u is verstuurd een credit nota is gemaakt. U zal een brief in de loop van volgende week ontvangen. Deze brief is de credit nota. De brief zal er bijna hetzelfde uitzien als de factuur, echter staat er een minteken voor het bedrag dat moest worden 'betaald'. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Beste DHL,
    Bedankt voor de snelle reactie en zal de klacht afsluiten als de brief binnen komt.
    Alvast bedankt.
    Mvg,
    DHL Express
    Beste Remco,Heeft u de brief al ontvangen?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Remco
    Beste DHL,Brief ontvangen, bedankt en ik zal de klacht sluiten.Mvg Remco
    Prima afgehandeld.

Remco

Ook een klacht indienen over DHL Express?