Opgelost door DHL Express: Dubbele rekening.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 53738
Gebruiker
Remco
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pakket vanuit het buitenland laten leveren door DHL, waarbij ik bij aflevering aan de deur meteen de 21% vat kosten moest betalen. Nu krijg ik na 2 weken nog een rekening thuis gestuurd om nogmaals deze vat kosten te betalen met 10 euro administratie kosten erbij?

De oplossing

Intrekken van de nota.

11 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Remco,Heel erg bedankt voor uw reactie via deze site.Onze excuses dat u een factuur hiervoor heeft ontvangen. Heeft u toevallig nog de kwitantie dat u heeft betaald? Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
  2. Auteur
    Remco
    Datum
    Beste DHL,Ja zeker ik heb een kwitantie gekregen en bewaard.Mvg,
    Remco
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Remco,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij zijn ontzettend blij dat u de kwitantie heeft bewaard. Zou het mogelijk zijn om een kopie (desnoods fotokopie) te sturen naar webcare_nl_express@dhl.com? Wij kunnen de kwitantie dan doorsturen naar onze financiële afdeling om een credit nota te laten maken.Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
  4. Auteur
    Remco
    Datum
    Beste DHL,Oké, ga ik doen.
    Wat moet ik verder in de mail erbij zetten?Mvg,
    Remco
  5. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Remco,Heel erg bedankt voor uw reactie.Als u in de onderwerpregel 'Klachtenkompas' kan noteren, is het voor ons helemaal duidelijk.Alvast heel erg bedankt.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
  6. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Remco,Wij hebben uw mail ontvangen. Wij gaan hier direct mee aan de slag. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
  7. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Remco,Heel erg bedankt voor uw geduld.Wij hebben een reactie ontvangen van onze financiële afdeling. Zij geven aan dat er voor de factuur die naar u is verstuurd een credit nota is gemaakt. U zal een brief in de loop van volgende week ontvangen. Deze brief is de credit nota. De brief zal er bijna hetzelfde uitzien als de factuur, echter staat er een minteken voor het bedrag dat moest worden 'betaald'. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
  8. Auteur
    Remco
    Datum
    Beste DHL,
    Bedankt voor de snelle reactie en zal de klacht afsluiten als de brief binnen komt.
    Alvast bedankt.
    Mvg,
    Remco
  9. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Remco,Heeft u de brief al ontvangen?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
  10. Auteur
    Remco
    Datum
    Beste DHL,Brief ontvangen, bedankt en ik zal de klacht sluiten.Mvg Remco
  11. Auteur
    Remco
    Datum
    Prima afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?