Klacht DHL Express: Een dure koffer wordt onderweg ontvreemd, komt nooit aan bij de ontvanger en DHL geeft geen gehoor.

Koffer

Een Samsonite koffer is verstuurd met DHL op 29/6, maar nooit aangekomen. Met Track & Trace kan je zien dat hij ergens op een zijspoor staat en niet verder is gekomen, waarschijnlijk gestolen. Een ingediende claim wordt maar niet afgehandeld: te druk.

Het pakket opsporen of een behoorlijke vergoeding geven. Voor de koffer was € 80 betaald en bij het verzenden is mij niet gewezen op een duurder tarief met verzekering, wat ik wellicht wel gedaan zou hebben als ik ervan geweten had.

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket niet aangekomen is. Ik zie dat uw claim in goede orde binnen gekomen, helaas klopt het dat we kampen met een achterstand waardoor het even kan duren tot uw claim in behandeling genomen kan worden. Alle informatie omtrent verzekeringen kan u vinden via: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/faq/verzenden/verzekering.

Excuses voor het ongemak.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?