Klacht DHL Express: Een slak bezorgt sneller

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 339467
Gebruiker
De normaal zo geduldige
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje binnen Nederland meer dan een week onderweg.
Het is niet mogelijk om DHL te beoordelen op hun eigen site.

De oplossing

Snellere bezorg tijden.
Niet op de webpagina van het bedrijf vermelden dat klanten enorm goed beoordelen terwijl het onmogelijk is om te beoordelen..

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u al enige tijd een pakket verwacht die via ons verzonden is. Ik kijk dan ook graag met u mee waar uw pakket blijft. Heeft u voor mij het zendingsnummer hiervan?

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
De normaal zo geduldige
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik even contact opneem met Nikki Webcare DHL Parcel Nederland. Alleen het hoe is even niet zo aangegeven.... Telefoon nummer of mailadres zou wel handig zijn geweest... Is overigens volledig in lijn met de klachten mogelijkheden bij DHL. Volledig ontbrekend tenzij je betaald... Op mail naar service wordt niet gereageerd..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen