Klacht DHL Express: Eerst dag onterecht niet thuis melding, 2e dag onterecht melding dat pakket bezorgd is.

Klachtnummer
# 470728
Gebruiker
Albers4
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren ten onrechte een melding gekregen dat ik niet thuis was nadat ik de hele dag heb zitten wachten op een pakket. Vandaag zou het pakket echt bezorgd worden.... Vandaag opnieuw een hele dag zitten wachten en om 17u kwam het bericht dat het pakket succesvol bezorgd was. Alleen is er nooit een pakket bij mij bezorgd. In de track and trace staat zelfs een zogenaamde (vervalste) handtekening van mij, die helemaal niet van mij is.
Contact opgenomen met de klantenservice en die zouden zorgen dat ik een mail kreeg met waar het pakket dan bezorgd was. Nooit een mail gekregen en klantenservice is nu gesloten.
In track and trace staat nu: Gevonden op de Cityhub. Verder geen andere informatie gekregen. Wat nu verder????

De oplossing

Dat het pakket zo snel mogelijk bij mij terecht komt. Ook eis ik een vergoeding van de gemaakte kosten van het bellen van de klantenservice (nu 3x a 1 euro per gesprek).

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie dat het pakket op 14-08 een scan heeft gehad op de terminal om 17:19. Ik vermoed dan ook dat de 'bezorgd' scan een foutieve scan is geweest. Ik verwacht dat het pakket begin volgende week opnieuw wordt aangeboden. Ik wil u adviseren om de track&trace in de gaten te houden voor de meest recente updates. Sorry voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen