Klacht DHL Express: Eerst dag onterecht niet thuis melding, 2e dag onterecht melding dat pakket bezorgd is.

Albers4

Gisteren ten onrechte een melding gekregen dat ik niet thuis was nadat ik de hele dag heb zitten wachten op een pakket. Vandaag zou het pakket echt bezorgd worden.... Vandaag opnieuw een hele dag zitten wachten en om 17u kwam het bericht dat het pakket succesvol bezorgd was. Alleen is er nooit een pakket bij mij bezorgd. In de track and trace staat zelfs een zogenaamde (vervalste) handtekening van mij, die helemaal niet van mij is.
Contact opgenomen met de klantenservice en die zouden zorgen dat ik een mail kreeg met waar het pakket dan bezorgd was. Nooit een mail gekregen en klantenservice is nu gesloten.
In track and trace staat nu: Gevonden op de Cityhub. Verder geen andere informatie gekregen. Wat nu verder????

Dat het pakket zo snel mogelijk bij mij terecht komt. Ook eis ik een vergoeding van de gemaakte kosten van het bellen van de klantenservice (nu 3x a 1 euro per gesprek).

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat het pakket op 14-08 een scan heeft gehad op de terminal om 17:19. Ik vermoed dan ook dat de 'bezorgd' scan een foutieve scan is geweest. Ik verwacht dat het pakket begin volgende week opnieuw wordt aangeboden. Ik wil u adviseren om de track&trace in de gaten te houden voor de meest recente updates. Sorry voor het ongemak.

Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?