Klacht DHL Express: Eerst verkeerd gesorteerd, daarna tijdelijke overmacht.

Klachtnummer
# 260421
Gebruiker
Marthe1997
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb zaterdag mijn pakket bestelt. Het zou dinsdag aankomen. Het is toen verkeerd gesorteerd. Nu zou het vrijdag komen, krijg ik een bericht van tijdelijke overmacht.

De oplossing

Sneller bezorgd worden, zeker als het al verkeerd gesorteerd is.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het vervelend is dat u door de sorteerfout langer op uw pakket moet wachten, mijn excuses hiervoor. Helaas heeft de bezorger op 28 april het niet gered om zijn hele rit af te maken en dat is de reden dat er overmacht is gescand. Gelukkig was de bezorgpoging van 29 april wel succesvol en is het pakket alsnog afgeleverd.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Chrissy
    DHL Parcel
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen