Klacht DHL Express: Elke DHL express bezorging wordt gemeld als niet thuis, terwijl we er gewoon zijn

TomH

Elke DHL bezorging gaat bij ons mis. Elke keer als ik een pakketje of zending verwacht van DHL, ligt er bij de buren of bij ons een briefje dat men ons gemist heeft. Gisterenavond weer. Ik had een smsje ontvangen waarin vermeldt werd dat er tussen 18 en 21 een zending zou worden bezorgd, en rond 18:30 ontving ik een smsje dat de zending niet afgeleverd kon worden. Terwijl we gewoon in huis waren en aan het eten. En de bel het prima doet.

Ter vergelijking: Bij alle andere pakket of postdiensten, gaat het afleveren prima. Dus ondanks dat we in Amsterdam wonen en dat de adressen wellicht wat complexer zijn dan op andere lokaties, kunnen andere leveranciers wel gewoon het juiste huis vinden.

Hetzelfde is ons overkomen enkele weken geleden. Pas bij de derde poging is het gelukt om het pakket in ontvangst te nemen, terwijl ik bij de andere pogingen gewoon in huis.

Ik heb toen geklaagd bij Wehkamp, de verzender. Nu hier, omdat er geen tel. nummer op het kaartje staat

Ik wil graag een kwaliteitsverbetering zien bij de bezorgers van DHL. Dat ze goed het adres lezen en op de juiste bel drukken.

ik snap er niks van dat ze dat niet doen, voor DHL is een eerste keer bezorging toch ook veel goedkoper?

DHL Express
    Geachte TomH,

Wij vinden het zeer spijtig om te lezen dat de leveringen niet naar wens is verlopen. Vooral omdat u ook aangeeft dat dit wel vaker voorkomt. Wij bieden onze oprechte excuses hiervoor aan.

Er is een dossier opgestart om ervoor te zorgen dat deze informatie wordt doorgegeven aan de vestigingsmanager om te bespreken met de chauffeur. Wij moeten erop kunnen vertrouwen dat de scans juist zijn. Het is daarom ook erg vervelend om erachter te komen dat wij een foutieve scan hebben gegeven.

Het dossiernummer is 315429408. Een medewerker zal uw klacht in behandeling nemen en voor 12:40 uur telefonisch contact met u opnemen om een oplossing aan te bieden en om aan te geven wat wij voor vervolgstappen zullen ondernemen om ervoor te zorgen dat de levering voortaan wel naar wens verloopt.

Met vriendelijke groeten,

DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?