Klacht DHL Express: elke keer worden onze pakketjes niet bezorgd aan huis.

Klachtnummer
# 525305
Gebruiker
Roos.K
Datum
1 reactie

Details

De klacht

het is nu al de 4e keer op een rij dat DHL langs ons huis gaat om te bezorgen en dan gewoon zeggen dat wij niet thuis waren, terwijl mijn dochter elke keer voor het raam zit te wachten en de hond buiten op onze erf is, zodat de hond het dan aangeeft dat de bezorgingsdienst er is. maar de bezorgingsdienst rijd ons elke keer voorbij en krijgen wij een melding dat wij het de volgende werkdag kunnen ophalen bij een bezorgingspoint.

De oplossing

Dat ze voortaan aan de deur komen of aan onze hek op het erf en dan onze pakketje overhandigen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het spijt me om te horen dat u wegens een onterechte niet-thuis melding uw pakket nog niet heeft kunnen ontvangen. Omdat u wel een gele kaart hebt ontvangen, laat dus wel zien dat de bezorger bij uw adres aanwezig was. Is dit al eens voorgekomen of is dit de eerste keer?

    Morgen wordt uw pakket opnieuw geleverd, maar dan inderdaad bij een servicepunt. Mocht dit niet uitkomen, kunt u de bezorging nog wijzigen via de track & trace, onder het kopje 'Iets anders afspreken?'. Dan komt de bezorger morgen gewoon bij uw woonadres langs.

    Met vriendelijke groet,

    Elle
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen