Klacht DHL Express: Enorm slechte service

# 119795
roosuitlimburg

* Wo. 15-7 rond 12 uur een pakket met koralen afgegeven bij DHL servicepunt.
* Do. 16-7 online pakket niet vindbaar. Ontvanger heeft DHL gebeld, reactie van DHL: pakket is onvindbaar. Zelf gebeld naar Servicepunt, pakket is wo 15 juli met DHL meegegaan.
* Vrij. 17-7 geen pakket online te achterhalen. Gebeld met DHL. Het pakket is wo in sorteercentrum aangekomen en gaat vrij 17-7 pas richting duitsland aangezien alle pakketten van DHL via Duitsland gaan aldus de medewerker. Verder geeft mw aan dat het pakket dan zat. 18-7 in België zou moeten aankomen.
* Zat. 18-7 is er niets bij de ontvanger afgeleverd. Online geeft geen nieuws.
* Zon. 19-7 niets met pakket gebeurd. Geen verandering in status online.
* Ma. 20-7 Pakket in België, niet afgeleverd
* Di. 21-7 Nat. Feestdag in BE dus vandaag zal ook niet geleverd worden.
Koralen overleven max. 4 dgn. per post. Post duurt normaal max 2 dgn. Dit pakket al een week. Koralen zullen bij aankomst dood zijn!!

- verzendkosten en verpakkingskosten terug ontvangen
- financiële compensatie van c.q. voor kapotte koralen

DHL Express
    Beste Roosuitlimburg,

Wat ontzettend naar dat de koralen het niet levend gaan redden tot aan de ontvanger. Uitermate vervelend en kostbaar om deze nu te vervangen. Op de website van DHL Parcel waar u deze zending heeft aangemaakt, staat echter wel vermeld dat verzending vanuit Nederland naar België 5 werkdagen in beslag neemt. Vandaag is de zending aangeboden bij de ontvanger maar kon niet worden afgeleverd en zal de bezorging in België het morgen nogmaals proberen.
    Aangezien u zichzelf vooraf had kunnen informeren via de website kan er geen restitutie van de gemaakte kosten worden verleend. Dit klinkt natuurlijk heel hard en koud, maar DHL kan in deze niets voor u betekenen. Blijf ik het wel heel vervelend voor u en de ontvanger vinden dat de koralen het niet overleefd hebben.

Raffaele
    roosuitlimburg
    Ontvanger was wel thuis vandaag, DHL was het pakket "vergeten". Elk verzendbedrijf geeft aan dat verzending tot 5 werkdagen kan duren maar mijn jarenlange ervaring is dat pakketten altijd uiterlijk 2 dagen later aankomen. Er staat nergens vermeld dat pakketten eerst naar Duitsland gaan en dan pas naar België anders had ik er ook ZEKER geen gebruik van gemaakt. Jammer dat jullie geen coulante in deze tonen.
    Alles bij elkaar slecht geregelde service.
    DHL Express
    Beste Roosuitlimburg,

Het spijt me dat ik u niet kan geven wat u wenst. Hierbij de link waarbij u kunt zien wat de transittijden zijn van DHLFORYOU: https://www.dhlparcel.nl/sites/default/files/content/20150626_internationale_tarieven_2015_nl.pdf

Raffaele
    roosuitlimburg
    Medewerker lost niets op en doet onterecht beweringen die niet waar zijn. Ontvanger heeft pakketje nog steeds niet en zelf gisteren meermaals gebeld met DHL. Er worden daar tig fouten gemaakt.
    Zowel ik de verzender alsook de ontvanger zullen NOOIT meer iets via DHL versturen.

roosuitlimburg

Ook een klacht indienen over DHL Express?