Klacht DHL Express: Er gaat veel mis bij bezorging

PN

14-05-2016 heeft een verzender een pakket voor mij afgegeven bij de parcelshop, en de status bleef dagenlang hangen op sorteercentrum. 2x gebeld a 1 euro per gesprek, en er was iets mis gegaan. Mijn klacht moest via de verzender lopen. Ik heb dat geregeld, en nu blijkt, 10 dagen later, dat het pakket nu bij de parcelshop ligt, maar ik heb daar geen email over ontvangen, ik ging het maar eens checken. Gebeld om dit te melden, blijkt het normaal dat de afleverbevestiging naar de ontvanger is gegaan, en zij vond het de fout van de ontvanger dat hij zijn eigen mailadres had opgegeven bij de klacht! Ik vind het niet netjes en correct dat dhl de verantwoordelijkheid nu bij de verzender legt dat ik geen email heb gehad. Ja het gaat geautomatiseerd, dit is geen excuus. Beter regelen! Ze noemde ook het mailadres van de verzender, dat wist ik niet eens, niet erg discreet. Eerder ook al problemen gehad met dhl, Berichtgeving klopt niet. doe er wat aan! jullie zijn een klant kwijt

Ik verlang niets, ik maak gewoon geen gebruik meer van dhl. ze hebben kansen genoeg gehad om mij betere service te geven maar ze schieten in de verdediging, of laten het liggen.

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?