Opgelost door DHL Express: Er is geen bezorger van dhl aan de deur geweest

content Opgelost
BruineSpitskool#972

Er zou door DHL op 12-09-2020 tussen 11.00 en 15.30 op mijn adres een pakket bezorgt worden

Er is geen bezorger van dhl aan de deur geweest.

Er werd wel aan de deur gebeld door een moeder met een kind met mijn dure dhl pakket.

deze moeder wist te vertellen dat de dhl bezorger een straat verder op bij deze vrouw
had aangebeld en vertelde
ik kan het adres niet vinden dus hier heeft u een paket en zoek het maar uit.

beter personeel aannemen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
    Wat vervelend dat het pakket niet bij u thuis was geleverd. Ik zie in ons systeem staan dat het bij de buren op nummer 4 was geleverd. Was u op het moment van bezorgen gewoon thuis? Zaterdag om 14:07 heeft de bezorger het afgeleverd, maar hij had natuurlijk wel eerst bij u aan moeten bellen. Als u gewoon thuis was, zet ik hier uitaard graag een klacht van door, zodat dit met de bezorger besproken kan worden.

Roos
    Webcare DHL Parcel
    BruineSpitskool#972
    Ik was gewoon thuis en ik houden mijn track en tracé in de gaten.
    En er is niemand van DHL aan de deur geweest.
    DHL Express
    Goedemiddag,

dan heeft de bezorger het pakket dus afgegeven in de verkeerde straat. Ik ga uitzoeken welke bezorger dit is geweest en laat hem/haar hier meteen op aanspreken. Mijn excuses voor deze manier van afleveren.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

BruineSpitskool#972

Ook een klacht indienen over DHL Express?