Klacht DHL Express: Er is niet eens een briefje achtergelaten door de bezorger.

Achterlijkeaardappel

Ik kon geen tijd kiezen waarop het bezorgd is dus ik was niet thuis, ik had de buurvrouw gevraagd of zij het wilde aannemen en dat was prima geweest maar nu kom ik thuis en is er niet eens geprobeerd aan te bellen bij mijn buurvrouw én er is géén briefje achtergelaten dat er een poging is gedaan om het pakket te bezorgen. De locatie waar het dhl afhaalpunt zit wordt gerund door een heel erg onaardige man, dus ik heb ingevoerd dat de bezorger dan morgen avond langs komt we zullen zien hoe dat gaat... maar het feit dat er niet eens een briefje in de bus licht dat vind ik echt niet kloppen. Stel je voor ik zou naar het afhaalpunt zij gegaan morgen naar die man dan zou hij zelfs nog kunnen gaan zeuren over het feit dat ik geen briefje heb! Want zo een is hij wel.

Ik zou graag een excuus krijgen en dat de bezorger wordt aangesproken en als jullie dit toch lezen is het misschien handig om de kijken of die man van het afhaalpunt wel deugd, ik snap dat er aan de onbeleefdheid niet echt iets kan worden gedaan maar iets daar voelt niet goed, en ik ben niet de enige die dat zo heeft ervaren.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de eerste poging niet helemaal goed is gegaan. U hoort natuurlijk wel een kaartje te krijgen. De chauffeur is echter niet verplicht bij uw buren aan te bellen. Zo ver ik kan zien, is de chauffeur wel aan uw deur geweest. Ik zal een melding maken van het voorval. Een persoonlijk excuus van de chauffeur kan ik echter niet voor uw regelen.

Verder wil ik graag voor de klacht over het servicepunt oppakken. Ik heb daarvoor wel gegevens nodig. Heeft u daarvan misschien een postcode + huisnummer en naam van het punt?

Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.

Ianthe
    Customer service agent
    DHL Parcel
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor deze gegevens. Onze afdeling die verantwoordelijk is voor de servicepunten pakt de klacht verder op.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?