Klacht DHL Express: Er is tot 2x toe geen bezorger aan de deur geweest

Klachtnummer
# 392908
Gebruiker
Has80
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen bezorging langs geweest maar wel een niet thuis mail ontvangen en geen brief in de brievenbus

De oplossing

Pakket als nog bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

    Ik zet uw klacht door naar het depot waarvoor deze chauffeur rijdt, zodat hij of zij hierop wordt aangesproken.

    Wij bieden uw pakket vandaag tussen 18.00 en 21.00 opnieuw aan. Ik verwacht dat de bezorging ditmaal probleemloos verloopt.

    Ik bedank u hartelijk voor het indienen van uw klacht. Uw melding helpt ons herhaling te voorkomen en onze dienstverlening te verbeteren.

    Ik wens u nog een fijne dag.

    Met hartelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen