Klacht DHL Express: Er worden pakketjes voor de deur gezet, ipv netjes afgeleverd.

Klachtnummer
# 372035
Gebruiker
GoedeOrka#9
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er worden pakketjes voor de deur gezet. ipv netjes afgeleverd.
Als er niet word open gedaan moet er een briefje in de bus liggen of ze brengen het naar een ophaal punt. Niet de pakketjes voor de deur zetten.
Dit gebeurde vandaag (18-06), en vorige week(12-06).

De oplossing

Als er niet word open gedaan moet er een briefje in de bus liggen of ze brengen het naar een ophaal punt. Niet de pakketjes voor de deur zetten.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat uw pakketten voor de deur zijn neergelegd. We moeten ze echt overhandigen aan een persoon. Bedankt voor deze feedback. Voor de twee dozen die 18 juni bij u zijn geleverd, heb ik een klacht voor u uitgezet. Ik kan echter geen zending op uw adres vinden die op 12 juni is geleverd. Heeft u daar misschien nog een traceernummer van?

    Met vriendelijke groet,

    Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen