Klacht DHL Express: Falende service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 476579
Gebruiker
Mandras
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het is inmiddels 5 september. 6 augustus DHL opdracht gegeven 30 boeken te versturen naar Engeland. Vanaf 10 augustus ligt het pakket in Dorsten (Duitsland)
DHL is een expert in het steeds opvragen via steeds andere accountmanagers van documenten die je keer op keer hebt opgestuurd. Hoe hun klantenservice werkt, is mij een raadsel, laat staan hun logistiek. DHL is als Campari, je moet het eens in je leven hebben geproefd. Ja eens in je leven.

De oplossing

DHL heeft beloofd mij uiterlijk 12 september antwoord te geven.
De tijd dringt jongens!

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik kijk graag met u mee. Heeft u voor mij een traceernummer zodat ik het na kan kijken?

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    Mandras
    Datum
    CY916490010DE
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Aan de hand van uw track and trace code, heb ik het voor u nagekeken.

    Mijn collega's zijn inderdaad nog bezig met het onderzoek naar uw zending en zij zullen contact met u opnemen zodra er meer informatie bekend is. Mijn excuses in ieder geval voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    DHL Parcel Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mandras
Datum
Uiteindelijke oplossing
DHL zou mij uiterlijk 12 september uitsluitsel geven over mijn klacht. Het is vandaag 10 september. Nog niets gehoord. Hoe lang gaan ze door met dit spelletje. Mijn vraag: zijn ze daadwerkelijk bezig met mijn klacht? ik ben hun spelletjes nu wel zat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen