Klacht DHL Express: Falende service

Mandras

Het is inmiddels 5 september. 6 augustus DHL opdracht gegeven 30 boeken te versturen naar Engeland. Vanaf 10 augustus ligt het pakket in Dorsten (Duitsland)
DHL is een expert in het steeds opvragen via steeds andere accountmanagers van documenten die je keer op keer hebt opgestuurd. Hoe hun klantenservice werkt, is mij een raadsel, laat staan hun logistiek. DHL is als Campari, je moet het eens in je leven hebben geproefd. Ja eens in je leven.

DHL heeft beloofd mij uiterlijk 12 september antwoord te geven.
De tijd dringt jongens!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kijk graag met u mee. Heeft u voor mij een traceernummer zodat ik het na kan kijken?

Judith
    DHL Parcel Webcare
    CY916490010DE
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Aan de hand van uw track and trace code, heb ik het voor u nagekeken.

Mijn collega's zijn inderdaad nog bezig met het onderzoek naar uw zending en zij zullen contact met u opnemen zodra er meer informatie bekend is. Mijn excuses in ieder geval voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Buse
    DHL Parcel Klantenservice

Mandras
DHL zou mij uiterlijk 12 september uitsluitsel geven over mijn klacht. Het is vandaag 10 september. Nog niets gehoord. Hoe lang gaan ze door met dit spelletje. Mijn vraag: zijn ze daadwerkelijk bezig met mijn klacht? ik ben hun spelletjes nu wel zat.

Ook een klacht indienen over DHL Express?