Klacht DHL Express: Fout adres bezorgd.

Klachtnummer
# 453319
Gebruiker
A3
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het is nu de derde keer dat er een pakje van een ander (met hetzelfde huisnummer) bij mij in de brievenbus is gedaan. Twee keer heb ik het
zelf bezorgd bij het goede adres, maar nu ben ik het zat.

De oplossing

Dit pakje weer ophalen en beter opletten op de postcode en de straat.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik kan mij goed voorstellen dat u dit zat bent. Heeft u voor mij het traceernummer van het pakket? Dit staat onder de onderste barcode. Daarmee kan ik zorgen dat het weer bij u wordt afgehaald.

    Met vriendelijke groet,

    Jasmin
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb bij deze het verzoek uitgezet bij de CityHub om het pakket weer bij u op te halen en alsnog juist af te leveren. Mijn excuses in elk geval voor het ongemak!

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
  3. Auteur
    A3
    Datum
    Het pakje zou worden opgehaald, het ligt inmiddels al weken bij mij.

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen