Klacht DHL Express: Fout DHL, geen bereidheid om dit te lossen.

Jeffh

Ik heb maandagavond boeken besteld en deze zouden woensdag bezorgd worden. Ondanks dat we gewoon thuis waren vond ik woensdag laat een kaartje in de bus. Wat hier mis is gegaan is onduidelijk.

Donderdag waren we deels thuis en vonden opniew kaartje in de bus. Vrijdag zou nogmaals eens poging gedaan zou worden. Levering tussen 14:00 en 18:00.

Aangezien er vrijdag om 19:45 nog steeds geen DHL bezorger is geweest heb ik geprobeerd de klanten service te bellen. Was al dicht. Track en trace bekeken. Deze gaf aan dat pakket al retour afzender was.

Zaterdag klanten service gebeld. Pakket iid in retour proces maar zou 4 keer worden aangeboden. Blijkbaar na twee keer al retour. Goed en nu?

Blijkbaar kan pakket niet uit het proces gehaald worden. Ik zie het als gewoon geen bereidheid om het probleem om te lossen. Gaat blijkbaar niet meer geleverd worden.

Alsnog levering (vandaag).

DHL Express
    Goedemiddag,

Excuses het pakket is inderdaad na twee afleverpoginen al retour gegaan, dit hadden er vier moeten zijn. Helaas kan ik het pakket niet alsnog bij u laten bezorgen, omdat het pakket al retour is naar de verzender.

Ik adviseer u om te melden bij de verzender dat uw bestelling slechts twee maal is aangeboden. Zij zullen het pakket opnieuw versturen en met DHL de vorige zending afhnadelen.

Wendy

Ook een klacht indienen over DHL Express?