Klacht DHL Express: Foutsortering op schoenen die ik z.s.m nodig heb

Yen-sh

Hallo

Ik heb een paar schoenen op Sarenza besteld afgelopen zaterdag, en dit specifieke paar omdat ik niet goed kan lopen met mijn voet maar deze altijd geweldig liepen en mijn oude dus uitgelopen worden.. Ik keek dus gisteren op track en trace waar stond dat ze morgen kwamen, ik helemaal gelukkig. Zie ik vandaag dat mijn pakket een sorteerfout heeft, balen dus. Ik vind dit hoogst teleurstellend van een service waar ik en anderen om mij heen nooit problemen mee hebben gehad. En nu kan ik dus niet mijn schoenen gebuiken die ik juist hard nodig had nu ivm problemen met mijn voet. Aangezien ik niet kan bellen op het moment van typen heb ik niet sarenza gebeld of dhl, maar ik ga dit zeker doen zodra ik kan bellen. Wij als consument hebben ook rechten, kom dan jullie beloftes als verzenders na want wij kunnen meer dan jullie denken, terwijl wij jullie services zo hard nodig hebben. Groeten, anoniem

Z.s.m bezorging van mijn pakket, het liefst vandaag nog want ik kan niet meer goed lopen op dit moment.

DHL Express
    Beste Yen,

Wat naar dat uw bestelling vertraagd was, vooral omdat dit schoenen waren die voor u voor extra loopcomfort moeten zorgen. Ik zie dat er niet sprake was van een sorteerfout maar van achterstand. Dit betekend dat het door ernstige vertraging en/of externe factoren niet meer die dag geleverd kon worden. Ik zie gelukkig dat het pakket gisteren bij uw buren is bezorgd. Mijn oprechte excuses dat u er een dag langer op heeft moeten wachten.

David

Ook een klacht indienen over DHL Express?